Fête des mères 2016 FPMA Vatofehizoro

Fete des meres fpma vatofehizoro 2016
"L'Éternel marchera Lui-même devant toi, Il sera Lui-même avec toi, Il ne te délaissera point, Il ne t'abandonnera point; ne crains point, et ne t'effraie point." Deutéronome 31:8

Le dimanche 29 mai dernier, les enfants de l'école de dimanche ont honoré les mamans à l'occasion de la fête des mères. Poèmes, chant (Je suis né pour Te louer), roses rouges et cartes avec versets bibliques ont été offerts à toutes les mamans de la Paroisse.

Émotion, tendresse, joie et amour étaient les maitres mots de ce moment consacré aux mères, à qui Dieu. A donné la force, le courage et la volonté de s'occuper au quotidien de leur famille mais également de l'Église.

La paroisse a aussi eu une pensée pour Mme Justine ANDRIANOMENJANAHARY, femme du Pasteur et notre mère spirituelle, ainsi qu'au Pasteure Hanta RAVELOARIMANGA, une autre femme importante pour notre paroisse, qui a officié le culte en ce jour.

Que Dieu bénisse les mamans.

À Dieu Seul la Gloire

Drapeau francais

" Ary Jehovah no andeha eo alohanao; ary Izy no hiaraka aminao; tsy handao anao na hahafoy anao Izy; koa aza matahotra na mivadi-po hianao" Deotoronomia 31:8

Tamin'ny alahady 29 mey, fetin'ny reny, dia nankalaza ny reny rehetra ny sekoly alahady.

Tsianjery, hira (je suis né pour Te louer), raozy mena sy tenin'Andriamanitra no natolotra ho an'ny reny rehetra tao ampiangonana.

Feno fihetseham-po sy fifaliana ary fitiavana tokoa izany fotoana natokana ho'an ireo reny izany, izay nomen'Andriamanitra hery sy tankaja ary finiavana isan'andro hikarakara ny tokatrano ary koa ny fiangonana.

Nahatsiaro an'i Mme Justine ANDRIANOMENJANAHARY koa ny fiangonana, vadin'ny Mpitandrina sy reny ampanahy. Ary koa Pastera Hanta RAVELOARIMANGA, ramatoa manan-danja ho antsika, izay nitarika ny fotoana tamin'io.

Andriamanitra anie hitahy ny reny rehetra.

An'Andriamanitra irery ny voninahitra.

Drapeau malgache